دوره تخصصی

بوت کمپ علم داده و هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش

بوت کمپ علم داده و هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش

بازاریابی داده محور (Data-driven marketing)، نوعی بازاریابی نوین است که به نقش هوش مصنوعی در مارکتینگ نوین اشاره می کند. در واقع در این روش از داده‌هایی که در تعامل با مشتریان و برنامه‌های شخص سوم (Third parties) جمع‌آوری شده‌اند، استفاده می‌ شود تا از انگیزه‌ها، سلیقه‌ها و رفتارهای مشتریان تصویر بهتری به دست آورند.
بازاریابی داده‌محور در بهینه‌سازی عملکرد کانال‌های بازاریابی به سازمان‌ها کمک می‌کند و تجربه‌ی مشتریانشان را بهبود می‌بخشد که این امر در نهایت به افزایش درآمد و سود بیش‌تر سازمان‌ها منجر می‌شود.
در این دوره خواهید آموخت:
چگونه با کمک علم داده و هوش مصنوعی می توان مشتریان را براساس سلایق و پرسونای شخصی دسته بندی کرد؟
چگونه مشتری وفادار را حفظ کنیم؟
سیستم های توصیه گر چیست و چگونه طراحی می شود؟
چگونه از بازخورد احساسات مشتریان در قبال خرید محصول، می توان در جهت اهداف سودمندانه سازمان و مجموعه استفاده کرد؟ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۵۷۷۹۷۳۱۵

تعداد ساعات آموزشی: ۱۶ ساعت
زمان : ۲۷ مهرماه و ۴ آبان ماه ۱۴۰۲
سرفصل های بوت کمپ

  • -فرآیند علم داده در بازاریابی و فروش
  • -داشبوردها و تکنیک های بصری سازی
  • -طراحی سیستم های پیشنهاد دهنده
  • -پیش بینی قیمت محصولات
  • -تحلیل احساسات مشتریان
  • -دسته بندی مشتریان


مکان:مشهد_خیابان کوثرشمالی، بوستان پژوهش، کارخانه نوآوری مشهد
توجه: جهت اطلاع از جزئیات سرفصلها می توانید از طریق شبکه های اجتماعی (WhatsApp, Telegram, Instagram) با آی دی @rp_datascience در ارتباط باشید.

2,650,000 تومان