بازاریابی داده محور (Data-driven marketing)، نوعی بازاریابی نوین است که به نقش هوش مصنوعی در مارکتینگ نوین اشاره می کند. در واقع در این روش از دادههایی که در تعامل با مشتریان و برنامههای شخص سوم (Third parties) جمعآوری شدهاند، استفاده می شود تا از انگیزهها، سلیقهها و رفتارهای مشتریان تصویر بهتری به دست آورند.
بازاریابی دادهمحور در بهینهسازی عملکرد کانالهای بازاریابی به سازمانها کمک میکند و تجربهی مشتریانشان را بهبود میبخشد که این امر در نهایت به افزایش درآمد و سود بیشتر سازمانها منجر میشود.
در این دوره خواهید آموخت:
چگونه با کمک علم داده و هوش مصنوعی می توان مشتریان را براساس سلایق و پرسونای شخصی دسته بندی کرد؟
چگونه مشتری وفادار را حفظ کنیم؟
سیستم های توصیه گر چیست و چگونه طراحی می شود؟
چگونه از بازخورد احساسات مشتریان در قبال خرید محصول، می توان در جهت اهداف سودمندانه سازمان و مجموعه استفاده کرد؟
مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۵۷۷۹۷۳۱۵
تعداد ساعات آموزشی: ۱۶ ساعت
زمان : ۲۷ مهرماه و ۴ آبان ماه ۱۴۰۲
سرفصل های بوت کمپ