آدرس:

مشهد - بلوار کوثر - کارخانه نوآوری

تلفن:

۰۹۱۵ ۷۷۹ ۷۳۱۵

مایکروسافت پایتون را در اکسل پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت پایتون را در اکسل پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت پایتون را در اکسل پشتیبانی می‌کند.

  • مایکروسافت پایتون را در اکسل پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از پایتون، کد‌های یادگیری ماشینی و تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها را مستقیما در اکسل ایجاد کنند.
  • پایتون در اکسل توسط تابع PY جدید به عنوان یک تابع داخلی در اکسل قابل دسترسی است. برای پشتیبانی از پایتون در اکسل، مایکروسافت با Anaconda همکاری کرده و به کاربران اکسل دسترسی به برخی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های پایتون، از جمله pandas ، Matplotlib و Learn-Scikit، pytorch را از برنامه صفحه گسترده دستگاه خود داده است. با استفاده از تابع PY، کاربران اکسل می‌توانند کد پایتون را در سلول‌های صفحه گسترده بنویسند و اجرا کنند. کد پایتون در یک محیط ایمن اجرا و از فناوری کانتینر Azure و بسته‌های منبع داخلی آناکوندا برای حفظ حریم خصوصی کاربران استفاده می‌شود.
  • نحوه ادغام پایتون در اکسل نیاز به نصب نرم افزار اضافی ندارد .برای دسترسی به پایتون در اکسل، کاربران نسخه بتای اکسل را روی سیستم خود نصب کرده و به برنامه Microsoft 365 Insiders متصل شوند.
  • محاسبات پایتون در Microsoft Cloud انجام می‌شوند و در انتها نتایج در اکسل به نمایش گذاشته می‌شوند. پیش‌نمایش عمومی این امکان برای ویندوز در حال حاضر در دسترس است و به‌زودی در پلتفرم‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد.
  • همچنین، مایکروسافت قصد دارد این چارچوب را در به‌روز‌رسانی‌های آینده بهبود بخشد و قابلیت‌هایی مانند به‌روزرسانی خودکار و برجسته‌سازی نحوی برای پایتون در اکسل را فراهم آورد.

  •  این پیشنهاد مایکروسافت همچنین یک فرصت است که توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی می‌توانند از قابلیت‌های یادگیری ماشین و تجزیه‌و‌تحلیل در نرم‌افزار اکسل استفاده کنند. برای جلوگیری از جدال در بازار، گوگل با پروژه IDX تلاش می‌کند تا توسعه‌دهندگان را از برنامه VS Code مایکروسافت برای توسعه پروژه‌های یادگیری ماشینی به سمت خود جذب کند.
  • از طرفی، مایکروسافت با ارائه امکان دسترسی به ChatGPT در سرورهای شخصی‌سازی‌شده خود، همکاری با توسعه‌دهندگان را تقویت کرده است. ChatGPT جدید در Azure می‌تواند برای موارد استفاده سازمانی مفید باشد. در کل، افزودن قابلیت پایتون به اکسل، محیط تجزیه و تحلیل داده را سریع‌تر، منطقی‌تر و قابل فهم‌تر می‌کند و برای حل مسائل تجاری مفید است.


آخرین مقالات

مدل های زبانی بزرگ

مدل های زبانی بزرگ

استارتر دیتا ساینس و هوش مصنوعی

استارتر دیتا ساینس و هوش مصنوعی


دسته بندی مقالات


آخرین پروژه ها

مدل های زبانی بزرگ

مدل های زبانی بزرگ

استارتر دیتا ساینس و هوش مصنوعی

استارتر دیتا ساینس و هوش مصنوعی